yanger

Edelweiss (1964/米 映画「サウンド・オブ・ミュージック」より) - 手嶌葵

sweetest:

喜欢手嶌葵演绎的这首经典歌曲,纯情优雅,适合此时欣赏。静静的夜,流淌内心的温情。雪绒花洁白明亮,晶莹剔透,倾心相遇,我愿为你永远开放。


《Edelweiss》歌词: 

Edelweiss, Edelweiss

Every morning you greet me

Small and white, Clean and bright

You look happy to meet me


Blossom of snow may you bloom and grow

Bloom and grow forever

Edelweiss, Edelweiss

Bless my homeland forever


Blossom of snow may you bloom and grow

Bloom and grow forever

Edelweiss, Edelweiss

Bless my homeland forever



 雪绒花

雪绒花雪绒花
每天清晨迎接我
你洁白又鲜艳
看见你我多快乐
我愿你永远开放
可爱的雪绒花
请为我故乡永远吐露芬芳

雪绒花雪绒花
每天清晨迎接我
你洁白又鲜艳
看见你我多快乐
我愿你永远开放
可爱的雪绒花
请为我故乡永远吐露芬芳

我愿你永远开放
可爱的雪绒花
请为我故乡永远吐露芬芳


 

评论

热度(124)